воскресенье, 31 мая 2015 г.

მე – 5 –ე დღე

განვიხილეთ  მოდული 3:  კავშირები,  სადაც  აღნიშნულია  თუ  როგორ  მივაღწიოთ სტანდართებით  განსაზღვრულ  შედეგებს  მოსწავლეზე  ორიენტირებულ  სასწავლო გარემოში.  გავეცანით ტექნოლოგიების  გამოყენებასთან  დაკავშირებულ   სამართლებრივი  და  ეთიკური  პრაქიკის  მოდელირებას  და  სწავლებას.
ასევე,  დავიწყეთ  მოდული  4–ის:  სასწავლო  ნიმუშის  შექმნის  განხილვა,  შევადგინეთ მოსწავლის  სავარაუდო  ნაშრომი,  რაც  დაგვეხმარება  მოსწავლეთა  შესაძლებლობების შეფასებაში  პროექტის  შედგენის  დროს.

4 комментария: