განვაგრძეთ მოდული 2–ის განხილვა, შევიმუშავე ჩემი პროექტისთვის მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.
პროექტის თემაა:
"გეომეტრიული ფიგურები, ოთხკუთხედები, ამოზნექილი ოთხკუთხედები."
"გეომეტრიული ფიგურები, ოთხკუთხედები, ამოზნექილი ოთხკუთხედები."
ზოგადი კითხვა:
- სად შეიძლება შევხვდეთ თანმიმდევრობასა და წესებს?
თემატური კითხვა:
- როგორ შეუძლია გეომეტრიას დაგვეხმაროს სამყაროს შემეცნებაში?
შინაარსიბრივი კითხვა:
- რომელი გეომეტრიული ფიგურები ვიცით?
- ჩამოთვალეთ ოთხუთხედის სახეები.
გავეცანით აქტივობა 3–ს, განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები/მიზნები, რომელთაგან 4 განმავითარებელია და 1 – განმსაზღვრელი.
განმავითარებელი შეფასების მიზანია:
- მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება;
- თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის ხელშეწყობა;
- პროგრესის მონიტორინგი;
- ნასწავლის გააზრების შემოწმება და მეტაკოგნიტური აზროვნების ხელშეწყობა.
განმსაზღვრელი შეფასების მიზანია:
- მასალის გაგებისა და ამა თუ იმ უნარ–ჩვევის ათვისების ხარისხის შემოწმება სტანდარტთან შესაბამისობით.
აღნიშნული შეფასების მეთოდების გამოყენებთ განვაგრძე ჩემს სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
kargia naan .. warmatebebs gisurveb...
ОтветитьУдалитьkargia naan .. warmatebebs gisurveb...
ОтветитьУдалитьkargiaaaaa
ОтветитьУдалить