суббота, 30 мая 2015 г.

მე – 4 – ე დღე

   განვაგრძეთ  მოდული  2–ის  განხილვა,  შევიმუშავე  ჩემი  პროექტისთვის მიმართულების  მიმცემი  საკვანძო  კითხვები.
პროექტის   თემაა:
"გეომეტრიული  ფიგურები,  ოთხკუთხედები,  ამოზნექილი  ოთხკუთხედები."

ზოგადი  კითხვა:
  • სად  შეიძლება  შევხვდეთ  თანმიმდევრობასა  და  წესებს?
თემატური  კითხვა:
  • როგორ  შეუძლია  გეომეტრიას  დაგვეხმაროს  სამყაროს  შემეცნებაში?
შინაარსიბრივი  კითხვა:
  • რომელი  გეომეტრიული  ფიგურები  ვიცით?
  • ჩამოთვალეთ  ოთხუთხედის  სახეები.
      გავეცანით  აქტივობა  3–ს,  განვიხილეთ  შეფასების  სხვადასხვა  მეთოდები/მიზნები,  რომელთაგან  4  განმავითარებელია  და  1 – განმსაზღვრელი.
განმავითარებელი  შეფასების  მიზანია:
  •  მოსწავლეთა  საჭიროებების  შეფასება;
  • თვითრეგულირებისა  და  თანამშრომლობის  ხელშეწყობა;
  • პროგრესის მონიტორინგი;
  • ნასწავლის  გააზრების  შემოწმება  და  მეტაკოგნიტური  აზროვნების  ხელშეწყობა.
განმსაზღვრელი  შეფასების  მიზანია:
  • მასალის  გაგებისა  და  ამა  თუ  იმ  უნარ–ჩვევის  ათვისების  ხარისხის  შემოწმება  სტანდარტთან  შესაბამისობით.
   აღნიშნული  შეფასების  მეთოდების  გამოყენებთ  განვაგრძე  ჩემს  სასწავლო  პროექტის  გეგმაზე  მუშაობა.

3 комментария: