განვაგრძეთ მოდული 4-ის
განხილვა და დავასრულეთ
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის
შედგენა.
განვიხილეთ მოდული 5: ”მოსწავლეთა პროექტების შეფასება”, რისი მეშვეობითაც გავეცანით თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისების, 21-ე საუკუნისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის ჩვენს პროექტზე მუშაობისას.
შევიმუშავეთ შეფასებების გეგმა და ინტელის საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოდან გამოვიყენეთ პროექტების შეფასების ფორმები ჩვენი თემისთვის განკუთვნილი შემაჯამებელი შეფასების შესაქმნელად.
განვიხილეთ მოდული 5: ”მოსწავლეთა პროექტების შეფასება”, რისი მეშვეობითაც გავეცანით თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისების, 21-ე საუკუნისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის ჩვენს პროექტზე მუშაობისას.
შევიმუშავეთ შეფასებების გეგმა და ინტელის საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოდან გამოვიყენეთ პროექტების შეფასების ფორმები ჩვენი თემისთვის განკუთვნილი შემაჯამებელი შეფასების შესაქმნელად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий